FAQ

Frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning?
Vanligtvis tar det 1-2 arbetsdagar att behandla din beställning, beroende på arbetsbelastningen. Efter det skickas din produkt, och du kan förvänta dig att ta emot den inom uppskattningsvis 4 till 7 arbetsdagar.

Kan jag spåra mitt paket?
Ja, det kan du. Du kan spåra din beställning här: Spåra din beställning

Returer
Kan jag returnera min beställning?
Ja, men av hygieniska skäl kan vi inte acceptera alla returer. Vår returadress ligger utomlands, och vi accepterar endast returer om varan är oanvänd och i sin originalförpackning. När du väl har använt produkten upphör tyvärr din returrätt.

Hur lång tid tar det att få min återbetalning?
Om din retur godkänns kommer beloppet automatiskt att återbetalas till ditt betalkort, kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden. Observera att det kan ta lite tid för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och visa återbetalningen.

Är returfrakten gratis?
Tyvärr täcker vi inte kostnaderna för returfrakten, samt andra kostnader relaterade till att returnera varorna, inklusive skatter och tullavgifter.

Hur länge kan jag returnera?
Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet.

Jag vill returnera, vad gör jag nu?
För att vara berättigad till en retur måste din vara uppfylla följande villkor:

  • Varan måste vara i samma skick som när du mottog den, oanvänd, med etiketter och i originalförpackningen.
  • Produkter där hygien är viktigt måste vara ordentligt rengjorda innan de returneras. Bikinis, underkläder och strumpor kan inte returneras.
    För att begära en retur, vänligen kontakta oss via e-post: help@stellaireservige.eu eller genom vår kontaktsida.
    Återbetalning kommer endast att beviljas efter att våra lager har mottagit och verifierat de returnerade varorna.